Happy people have no stories

Alla inlägg under oktober 2009

Av Trudi Fryksell - 10 oktober 2009 13:00

hur kunde du göra så? du som ville vara ensam. jag känner mej så kränkt och förnedrad. tycker du inte att du har sårat mej tillräckligt? det räcker nu! jag fixar inge mer!

jag är helt tom idag. den här dan skulle ju bli bra. nu känns allt bara piss.

jag vet inte inte ens vad jag ska skriva. det står still i huvudet.


/trudi

Av Trudi Fryksell - 9 oktober 2009 10:52

jag har fått mitt hjärta trampat på. skuret och huggit i. dom som skulle ta hand om det kastade det i backen. det gick i tusen bitar.

mina lungor kolapsade. jag har kämpat för att ta några sista andetag.

jag har slickat sår som jag själv har orsakat. tvättat och sytt, för att sedan få salt i dom.

jag har gråtit och skrikit mej tom. jag har tröstat mej själv och tyckt synd om mej själv.

jag har försökt döda det som spökar i mitt huvud. försökt skada det som kryper under min hud.

jag har fått slag i ansiktet och hugg i ryggen. jag har haft spott i håret. blåmärken på armar och ben. jag har strirrat monster i ögonen.

jag har varit en hora och en slampa. ett psykfall och en idiot. jag har varit patetisk, ynklig och tragisk.

jag har bett på mina bara knän tills dom blödit.

jag har blivit länmad och övergiven. jag har öppnat mitt trasiga hjärta, bara för att ni ska kunna skratta åt det.

jag har blivit hånad och utnyttjad. mina knappar är ständigt intryckta.

jag har blottat min kropp för att slippa ensamheten. jag har smekt, kysst och sugit för att bli omtyckt.

jag har rest mej upp bara för att bli ner slagen igen.

jag har rest mej upp bara för att bli ner slagen igen.

jag har rest mej upp bara för att bli ner slagen igen.


jag kommer fortsätta resa mej upp. det finns inget sätt att krossa mej, som inte använts förr. det finns inget ni kan säga som jag inte redan hört. men jag ber er att försöka. snälla gör ett till försök att bryta ner mej. det ända ni kommer att se är en ännu starkare trudi. en trudi som står ännu stadigare.

men snälla försök.


/trudi

Av Trudi Fryksell - 8 oktober 2009 07:33

skulle jag be dej att stanna. jag skulle hålla i dej och aldrig släppa taget. jag skulle berätta hur mycket jag älskar dej. jag skulle få allt att bli bra igen. om jag trodde att det skulle hjälpa...

men tro mej mrT, det här är din förlust. jag hade gjort allt för dej. jag hade fått dej att bli lycklig. jag hade älskat dej när ingen annan ville göra det.

alla gånger du sårade mej, såg jag rakt igen dej, och fortsatte älska den där sorgsna killen som finns i dej. jag antar att det är därför jag orkade ta all skit. jag såg att det inte var du. det du gör nu är inte heller du. jag vet att du är männsklig, att du har känslor. jag är en av få som har fått se dom. dom är vackra, precis som du...

jag kanske inte kommer att älska dej föralltid. men du kommer alltid vara väldigt speciell för mej. eftersom du är en speciell människa. du lämnar spår, djupa spår.


jag hade bett dej att stanna min fina prins, om jag trodde att det skulle hjälpa...

 

/trudi


Av Trudi Fryksell - 7 oktober 2009 13:54

i never meant to star a war

you know i never want to hurt you

don´t even know what we´re fighting for

why dose love allways feel lika a battlefield

guess you better go and get your armor

get your armor

Av Trudi Fryksell - 7 oktober 2009 10:57

det finns ändå vissa personer som får mej att skratta i all min förtvivlan. mina två vackra systrar. min älskade kusin. den bästa mamman någonsin. alla mina underbara vänner. mina tok sköna arbetskamrater. jag bara suger i mej av all positiv energi ni ger mej. den kommer att rädda mej.

idag är jag ledig. något jag inte gillar allt för mycket. behöver jobba för att slippa tänka.

men jag ska hitta på en massa roliga saker med dino idag.  han får mej också att skratta.


ett litet grattis och en enorm kram till lillasyster som fått en praktikplats i huvudstaden.


idag ska bli en bra dag.


/trudi


Av Trudi Fryksell - 5 oktober 2009 19:14

jag fortsätter andas, fortsätter stå upp. det gnisslar lite i halsen och benen är svaga, men ändå.

i morse vägde jag ett ton. men blev lättare under dagen.

jag känner mej ofta utsatt. att jag är dömd att alltid må dåligt. som att jag skulle vara utvald att ta skit hela tiden. jag blir alltid sårad och lämnad. alltid ensam.


men så kom jag att tänka på alla som inte sårade mej, alla som inte lämnade mej. utan faktiskt stannade kvar, genom allt.


jag har så mycket fint omkring mej. så mycket kärlek och skönhet.

jag har tre väldigt speciella ljus som aldrig kommer att slockna när det är mörkt hos mej. tre väldigt speciella änglar som aldrig kommer att sluta vaka över mej när jag är rädd. tre väldigt speciella famnar som aldrig kommer neka mej trygghet och värme när jag känner mej liten.


jag är inte utsatt, jag har bara tillåtit er att sparka på mej. jag sa ingenting när ni spottade mej i ansiktet. jag sa att det var okej för er att kalla mej hora. jag stannade hos er när ni piskade mej på ryggen. jag är inte dömd att må dåligt, jag är skyldig mej själv att må bra. det ligger i mina händer. jag är inte utvald att ta skit. jag väljer att ta det, fast jag redan vet hur det smakar.


jag har en kraft i mej som är omöjlig att bryta ner. jag måste bara hitta den igen. ni speciella tre hjälper mej med det varje sekund. jag hittar en liten bit i taget tack vare er. hur ska jag någonsin kunna gottgöra er? kanske genom att välja livet. kankse genom att välja lycka. kanske genom att älska mej själv.


/bara trudi











Av Trudi Fryksell - 5 oktober 2009 16:56

Som ett slag på käften när han har för ont för att bry sig. Som tusen nålstick i hennes hjärta när han har för ont för att tårka hennes tårar. Som alla hennes skärsår tusen gånger om när han har för ont för att älska henne.

Vi älskar dig i en evighet.

Av Trudi Fryksell - 4 oktober 2009 15:42

nu har det hänt. det som inte skulle hända. drömmen är slut. det var inte alls så här det skulle bli. det skulle ju vara du och jag. alltid. allt skulle ju bli så bra. hur blev det så här? vad hände?

jag har förlorat det finaste jag hade. det gör så ont att jag inte kan andas. känns som att jag dör innifrån. vackra underbaraste du är inte min längre. vad ska jag göra nu? jag minns inte längre vem jag är utan dej. jag måste ha tappat mej själv någonstans efter vägen.

du har varit det ända i mina tankar så länge. nu är det bara tomt.

jag vill bara ha dej här. dina armar runt mej. där jag är trygg. samtidigt vill jag aldrig mer se dej. du tog mitt hjärta och lovade att ta hand om det. sen kastade du det i backen och stampade på det. du har förstört så mycke för mej. ändå har jag aldrig varit så lycklig som jag var med dej. min fina prins.

hur ska jag ta mej vidare nu? jag vill inte glömma dej. jag vill minnas allt.

du är den finaste personen jag vet. önskar bara att du själv kunde se hur bra du är. och sluta springa ifrån dej själv.

du har så mycket... ändå har du valt att kasta bort allt. jag önskar att du fick må bra. jag hoppas att du gör det nu.

att leva utan dej skrämmer livet ur mej. jag vill inte.

men jag har inget val längre. jag måste inse nu att det är över. annars kommer det slå mej som en smäll på käften den dagen du går ut genom den där dörren. det finns inge mer du och jag.

men jag ska fixa det här. jag kommer att må piss ett tag. men jag kommer att komma upp ur det här hålet också. som så många gånger förut. jag ska inte lägga min lycka i dina händer. jag ska göra mej själv lycklig, trygg och stark. i slutet av allt är man ändå ensam.



med kärlek/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards