Happy people have no stories

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

jag vill läka nu

Av Trudi Fryksell - 9 mars 2011 21:22

det var längesen jag kände så här. den där klump känslan i halsen.

om jag släpper kontrollen kommer jag antagligen att svämma över. kräkas känslor.

jag tycker inte att jag mår dåligt egentligen.

men jag har lagt så mycket på hyllan att den rasar snart. 

måste jag ta tag i allt jag tryckt undan? eller försvinner det efter ett tag?


  


jag vill bara se framåt nu. glömma allt som varit jobbigt och börja läka.

att slita upp gammla sår känns bara onödigt.

men jag är rädd att dom kommer att slita upp sej själva och hugga mej i ryggen om jag försöker förneka dom.


jag kanske tänker för mycket, gräver alldeles för djupt och trasslar in mej.


nu är jag jätte trött, så sova känns helt rätt.

jag har försökt titta på en film nu tre nätter, men somnar alltid efter tio minuter.

jag vill verkligen se den också!


   hocus pocus


jag gör ett nytt försök nu.


  


/trudi


 
 
deniz

deniz

10 mars 2011 08:26

åh den är så bra ju!! älskar filmer som är långt från verkligheten ;)

puss gullestump!

http://denizfryksell.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trudi Fryksell - 28 maj 2011 05:47

klockan är nu 05:49. jag vaknade 03:44 och kunde inte somna om.   ångesten smög sej sakta på mej, svepte in mej i den som ett täcke. jag ligger helt tyst i min säng men hör hur jag skriker inuti. är det ingen som hör? det är så skarpt så de...

Av Trudi Fryksell - 26 maj 2011 22:03


jag vet vad ni ser. jag vet vad ni tänker. jag vet vad ni vill säga.   eran första reaktion är att fråga, men ni sväljer orden när ni inser att ni redan vet. det är så uppenbart. så ni låtsas att ni inte såg. ni vänder blicken mot mina ögon i...

Av Trudi Fryksell - 13 april 2011 23:23


ja, jag vet, det var alldeles för längesen jag skrev. ska försöka få med allt som har hänt sen sist.   jag har blivit gumor igen.    jag var i bollnäs för någon vecka sedan på lilla ariels dop. det var jätte mysigt. busade med mitt första gud...

Av Trudi Fryksell - 22 mars 2011 20:41


oj, längesen igen. men jag är ju aldrig hemma nu för tiden.   i morse när jag skulle ta min morgon cigarett, så möttes jag av något jag nästan hade glömt fanns. värme och sol.    hela jag fylldes av energi och glädje. vårkänslor. idag var det...

Av Trudi Fryksell - 17 mars 2011 23:42


förlåt, men jag har inte varit hemma sen i söndags när jag skrev sist. jag har spenderat hela veckan hos mrT. eller jag har varit hem korta stunder bara, men sovit hos honom. det är så otroligt tråkigt att vara hemma. det kryper i hela min kropp....

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards