Happy people have no stories

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Trudi Fryksell - 8 mars 2011 23:00

jag ångrar ingenting, säger dom.


det gör jag.


det finns saker som jag önskar jag kunde ta tillbaka, göra ogjort.

jag tycker inte att alla mina val har gjort mej till en bättre eller klokare människa.

ibland mår jag riktigt dåligt och plågas utav mina felsteg.

jag har fortfarande inte lärt mej av alla mina misstag, utan upprepar dom ibland.


listan på allt jag ångrar går att göra lång. men mest av allt ångrar jag att jag varit så dum mot mej själv.

man får ångra saker, bara man inte hakar upp sej på det. man får ångra en liten stund.


  


däremot så ångrar jag ingen. inte någon alls.


idag har jag som vanligt jobbat hela dagen.

jag har ändå hunnit fira den internationella kvinnodagen, alldeles ensam, med glass.


stora blöta grattis pussar skickar jag hela vägen till bollnäs, där min gudson som idag fyller 6 år bor. du är min bebis super mario.


  


/trudi




Av Trudi Fryksell - 8 mars 2011 00:13

jag är fortfarande inte helt återställd efter helgen. känner mej vimsig och har jätte mycket huvudvärk. jag har ingen ork i kroppen, tom och svag.

dessutom har jag fått halsbränna, så jag kan inte äta ordentligt. det brinner verkligen i halsen på mej när jag försöker äta.

jag åt lite glass i alla fall, och det gick faktiskt bra.    


som tur är, är jag lite utav en superwoman så jag lyckas ändå jobba mina härliga 10-timmars pass.

jag måste ju vara alla arbetsgivares dröm.


  


ja, jag är superwoman!

bakom mina kläder finns en kvinna som är starkast i världen, och det finns ingen som kan krossa henne.

hennes värld är fylld utav motgångar och monster som försöker slå ner henne, men hon lyckas alltid ta sej igenom dem, och blir ännu starkare.


pratade med mrT för ett tag sen, det han sa gjorde lite ont i hjärtat. det högg liksom till i magen.

han hade rakat av sej sitt hår!!!    

finare hår finns inte. jätte tjockt och mörkt och härligt för mina fingrar.


måste försöka tänka på något annat...


just det, min duktiga syster dinah tog sitt körkort idag. massa grattis till dej bästa. jag är sååå stolt över dej.


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards