Happy people have no stories

Alla inlägg under april 2011

Av Trudi Fryksell - 13 april 2011 23:23

ja, jag vet, det var alldeles för längesen jag skrev.

ska försöka få med allt som har hänt sen sist.


jag har blivit gumor igen.   

jag var i bollnäs för någon vecka sedan på lilla ariels dop. det var jätte mysigt. busade med mitt första gudbarn, mario, snackade skit med fia, tog igen lite med mormor och morfar och satt på 6 olika tåg i alldeles för många timmar.


annars händer det inte mycket. eller jo, kanske, men får gå in på det mer en annan dag, är för trött nu.


snabbt bara, jag jobbar, jag hänger mycket med angelica eller mrT, jag går ut på krogen nykter,  och jag jobbar ännu mer. jobbet tar upp nästan all min tid.

just nu längtar jag väldigt mycket efter att få vara lite ledig. men jag vet ju hur det blir när jag väl har en ledig dag, det kryper i mej och jag traskar iväg till jobbet ändå, för att hälsa på.   


   onpiece   trudi


ursäkta posen, host, men det var lite klurigt med webkameran...

ville mest bara visa upp min underbara onepiece som jag nu har flyttat in i.

faktiskt så känns det lite bättre att vara hemma nu när jag får glida runt i min sparkdräkt.


   


med riks för att få en tönt stämpel in tatuerad i panna nu, men jag har efter många års funderande bestämt mej för att förstora mina läppar.

så nu ska jag försöka hitta ett bra ställe och boka tid bara. jag kommer förmodligen svimma när jag ser sprutan, men det är det säkert värt.


nu ska jag sova lite. jag börjar 7 imorgon, sen efter jobbet ska jag träffa min svåger johan och ta en fika, möjligen skansen om vi hinner.


hörs snart.   



  


/trudi







Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards