Happy people have no stories

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Trudi Fryksell - 22 mars 2011 20:41

oj, längesen igen. men jag är ju aldrig hemma nu för tiden.


i morse när jag skulle ta min morgon cigarett, så möttes jag av något jag nästan hade glömt fanns. värme och sol.   

hela jag fylldes av energi och glädje. vårkänslor.

idag var det 9 grader varmt i stockholm. det är så härligt när våren kommer, alla kommer fram ur sina skal och börjar stråla.

om det är något man lär sej av att bo i det här landet, så är det att uppskatta solen.


tyvärr fick jag inte njuta så mycket av den, eftersom att jag jobbat hela dagen.


  here comes the sun


hade en jätte mysig dag igår. jag var ledig så passade på att träffa emelie, som jag aldrig träffar nu för tiden.

vi myste lite på stan.

sen hem och städa för fin besök.   eller ja, mrT i alla fall.

vi lagade mat och satt i soffan, som vanligt.

försöker få honom att hitta på något med mej, jag blir tokig av allt detta soffhäng.


just nu sitter jag och tittar på hitta nemo och väntar på att angelica ska ringa. vi ska planera utlands resa.   

inte hundra på att det blir av, eftersom att jag inte vet om jag kan få semester. men jag hoppas, hoppas verkligen det.

i så fall blir det malta.

angelicas ex bor där med någon kompis, så vi får bo gratis.


vi får se.


  


/trudi





Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards