Happy people have no stories

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Trudi Fryksell - 1 mars 2011 22:17

känner mej helt tom i huvudet. vet inte alls vad jag ska skriva.

jag är jätte uttråkad och jätte trött.

borde egentilgen sova, men tror inte att jag kommer somna. jag har för mycket spring i mej idag.

det var jätte stressigt på jobbet och nu kan jag inte varva ner.


  


jag har i alla fall knäppt igång alice i underlandet nu, som jag tänkte mysa lite till innan jag kryper ner i sängen.  får se det lugnar ner mej.

jag är helt förälskad i den filmen, får inte nog. jag tycker i och för sej att alla tim burton filmer är magiska. eller film över huvud taget. har alltid älskat det. jag försvinner verkligen i filmer. gärna såna som är så lång ifrån den trista verkligheten som möjligt.

sen blir alla filmer så mycket bättre på min nya stora tv.   


roligare än så här blir det inte idag.


fina drömmar till alla.


  


/trudi



Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards