Happy people have no stories

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Trudi Fryksell - 20 oktober 2009 07:51

mina ögon är uppsvullna, efter alla tårar som kom igår. jag ser ut som ett spöke.

nu när det är slut kan du väl sluta vara elak mot mej? det finns ingen anledning att du ska såra mej ännu mer.

men det kändes tryggt att ha min hand i din.

känns som att jag ändå klarar det här, så länge du är kvar. jag vet bara inte hur jag ska fixa det när du försvinner. jag vill inte. jag ser inget sätt att komma ur det här.

jag trodde att det skulle bli lättare och lättare. men det blir bara värre. det känns jobbigare för varje dag som går.

är så rädd att det ska smälla till en dag, då kommer jag ligga där.

nu försöker jag  tänka på jobbet. har en lång dag, med mycket att göra.

jag är som två personer. på jobbet är jag positiv och fokuserad. hemma blir jag liten, rädd och fövirrad.

undrar hur länge det kommer att hålla.


jag måste bara komma ihåg att andas.


/trudi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards