Happy people have no stories

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Trudi Fryksell - 22 oktober 2009 09:25

förlåt, jag menade inte att ringa. jag kunde inte kämpa emot det, kunde inte dölja det. så jag gav upp, bara för att höra din röst.

jag kan inte hålla tillbaka mer. jag hör mej själv säga dom där orden. orden som jag kämpat så länge för att hålla tillbaka.

mina händer går inte längre att kontrollera. jag ser hur dom tar på dej.

tårarna väntar inte längre. dom strömmar, när du kan se dom.

jag vill inte det. det är mina tårar och jag vill inte ge dom till dej längre. du har fått så många redan.


varje natt äter jag den renaste smärtan.

mörka tankar fyller mitt huvud.

ångetsten stryker mej på pannan tills jag dör av utmattning.



jag känner igen det här. jag har blivit deprimerad igen.


/trudi




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards