Happy people have no stories

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Trudi Fryksell - 27 oktober 2009 08:51

jag vill slå dej. jag vill bita dej. jag vill sparka dej.

jag vill ta en kniv och hugga den i dej. om och om och om igen.

jag vill hålla ett hårt tag om din hals, inte släppa förens du slutar andas.

jag vill skära i dej.

jag vill se dej blöda och plågas.

jag vill se dej skrika tills du gråter.

jag vill att du ska ha lika ont som jag.

känn något då din idiot!

gråt!

gråt så jag kan ignorera dina tårar. sträck dej efter mej så jag kan vända dej ryggen. be mej att stanna så att jag kan lämna dej. visa mej dina sår så att jag kan hälla salt i dom.

jag vill se dej kräla på marken och be på dina bara ben om hjälp.  

jag vill se dej kvävas i den egen ångest.


jag vill ge dej det som skrämmer dej mest. det som i dej skulle göra mest ont. det som skulle rädda dej.


känslor.


jag vill ge dej känseln tillbaka.


/trudi



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards