Happy people have no stories

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Trudi Fryksell - 14 oktober 2009 21:40

jag stör mitt huvud. mina tankar. jag distraherar och lurar dom. dom försöker smita åt fel håll. men det går inte. jag har blockat den vägen.

jag stör mina ord, innan dom hörs. jag stoppar ord som vill ut. dom vill säga fel saker. jag pressar tillbaka dom i halsen.

jag stör mina händer. jag knyter fast dom bakom ryggen. slår dom när dom försöker nå. dom vill sträcka ut och ta tag i fel person. men det går inte. jag håller fast dom.


jag brottas med mej själv för att inte bryta ihop. halva jag vill visa mej stark, den andra halvan är svag och behöver tröst. jag kämpar för att dölja henne. hon kommer fram ibland och förstör. förstör allt som starka trudi har byggt upp. jag hatar henne så fruktansvärt mycke! jag vill att hon ska dö!  hon förstör ALLT!

försvinn!!! kom aldrig mer tillbaka!!!


/trudi



mrT

Av Trudi Fryksell - 14 oktober 2009 12:49

nej. jag vill inge mer nu. jag vill bara försvinna. varför ska jag behöva gå igenom det här igen.

va här med mej. försvinn inte. jag vill inte vara utan dej.

snälla du. håll i mej nu, annars ramlar jag. låt mej inte vara ensam.

jag står inte ut med tanken att någon annan ska ta hand om dej. älska dej. någon annan ska få drunkna i dina vackra ögon. någon annan ska få göra dej lycklig. och jag kommer att vara ett minne för dej. någon som bodde i ditt hjärta för länge, länge sedan. en idiot som inte kunde få dej att stanna. ett psykfall som skrämde bort dej. en trasig liten flicka som tröttade ut dej.

men vi hade underbara stunder också. minns du? jag tror jag minns, försöker minnas. ändå vill jag glömma.

jag vill föralltid minnas alla vackra ord du sagt till mej. alla rysningar dina händer gett mej. all njutning dina läppar gav. all tröst jag fick i din famn.

sammtidigt vill jag glömma allt det där. det gör för ont att minnas.

kan vi inte börja om? hitta tillbaka till det som fick oss att brinna. det är allt jag vill.

när du försvinner, kommer jag att trasas sönder. jag kommer aldrig kunna hitta alla bitar som är trudi igen. jag kommer att måsta bli någon annan. trudi som trodde på kärlek kommer att vara borta. trudi som såg något fint i alla människor kommer att dö. trudi som var öppen kommer att vara igenmurad. trudi som älskade kommer att hata. jag kommer att bli du.


/mrsT


Av Trudi Fryksell - 14 oktober 2009 10:38

det som gör mest ont, är att du inte har ont. hur gör man för att inte känna något? jag behöver veta. jag vill inte vara med om det här. jag vill också kunna stänga av. hur gjorde du?

jag är som ett vattenfall av känslor. du är som en sten. jag vill också vara en sten.


varför är det inte jobbigt för dej? varför gråter du inte? varför saknar du mej inte?

du kanske inte alls kände som jag kände. du kanske inte älskade mej som jag älskade dej. så måste det vara.


jag hoppas att du en dag kommer att känna, gråta och sakna. en dag långt borta då jag inte längre finns där.


/trudi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards