Happy people have no stories

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Trudi Fryksell - 4 oktober 2009 15:42

nu har det hänt. det som inte skulle hända. drömmen är slut. det var inte alls så här det skulle bli. det skulle ju vara du och jag. alltid. allt skulle ju bli så bra. hur blev det så här? vad hände?

jag har förlorat det finaste jag hade. det gör så ont att jag inte kan andas. känns som att jag dör innifrån. vackra underbaraste du är inte min längre. vad ska jag göra nu? jag minns inte längre vem jag är utan dej. jag måste ha tappat mej själv någonstans efter vägen.

du har varit det ända i mina tankar så länge. nu är det bara tomt.

jag vill bara ha dej här. dina armar runt mej. där jag är trygg. samtidigt vill jag aldrig mer se dej. du tog mitt hjärta och lovade att ta hand om det. sen kastade du det i backen och stampade på det. du har förstört så mycke för mej. ändå har jag aldrig varit så lycklig som jag var med dej. min fina prins.

hur ska jag ta mej vidare nu? jag vill inte glömma dej. jag vill minnas allt.

du är den finaste personen jag vet. önskar bara att du själv kunde se hur bra du är. och sluta springa ifrån dej själv.

du har så mycket... ändå har du valt att kasta bort allt. jag önskar att du fick må bra. jag hoppas att du gör det nu.

att leva utan dej skrämmer livet ur mej. jag vill inte.

men jag har inget val längre. jag måste inse nu att det är över. annars kommer det slå mej som en smäll på käften den dagen du går ut genom den där dörren. det finns inge mer du och jag.

men jag ska fixa det här. jag kommer att må piss ett tag. men jag kommer att komma upp ur det här hålet också. som så många gånger förut. jag ska inte lägga min lycka i dina händer. jag ska göra mej själv lycklig, trygg och stark. i slutet av allt är man ändå ensam.



med kärlek/trudi

Av Trudi Fryksell - 4 oktober 2009 11:51

nu har jag äntligen fixat en alldeles egen blogg. med en massa hjälp från lillasyster.

här kommer jag skriva ner mina känslor och tankar. det blir lite deppigt ett tag nu.. för de är så jag känner nu. men jag kan vara glad också...

jag har börjat måla lite nu så jag kommer försöka lägga upp bilder på mina tavlor senare.


min blogg är av mej till mej. ja behöver tömma mitt huvud.


kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards