Happy people have no stories

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Trudi Fryksell - 24 oktober 2009 23:52

jag vill inte tänka mer på det vi gått igenom.

om det är så här det ska vara så kan jag inte göra något åt det.

jag vill bara gå vidare nu. jag vill vara mej igen. bara jag och ingen annan.

bara tanken på att någon annan än du skulle ta på mej, får mej att vilja kräkas.

nu är det bra. det blir inge mer. nu är det bara jag. ensam mot hela världen.

jag har förlorat.

men jag tänker inte vara en dålig förlorare.

det ligger inte i mina händer längre. jag kommer gå ur det här, med vetskapen att jag gjorde allt för att vinna.

jag slogs till slutet, men föll.

nu måste jag bara hämta andan. plåstra om såren jag fick på vägen. ta nya tag.


jag kan inte vinna med dej.


hjärtat behöver inte övertalas. hjärtat vet.


/trudi 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards