Happy people have no stories

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Trudi Fryksell - 24 februari 2010 00:00

nu är jag hemma efter en lång dag på jobbet.

mysigaste john var och hälsade på idag.


nu har jag för första gången hållit i en inventering. det gick jätte bra.

liten klapp på axeln till mej. jag har jobbat otroligt hårt för att komma dit jag är idag. så jag är värd det.

men jag ska ännu längre, bara så att ni vet.  


  


det finns faktisk bara en av mej. en enda. ingen annan är som jag.

det måste väl betyda att jag måste vara rädd om mej.


känner att jag fick en lycko kick av jobbet idag. märker ni hur positiv jag är?


/trudi





Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards