Happy people have no stories

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Trudi Fryksell - 8 februari 2010 20:15

nu skiter jag i det här.

fixar inte att sitta vaken och tänka på den här sjuka situationen.


   trudi -09


ångesten kryper under min hud.


/trudi

Av Trudi Fryksell - 8 februari 2010 19:17

nu ska vi se om jag har fattat det rätt.


du bad mej flytta hit till dej. lämna min familj, mitt liv och skapa en ny värld hos dej.

jag tvekade. men du övertygade mej.

så jag gjorde allt det. jag älskade det.

sen bestämmer du dej att flytta till den staden du förut hatade.

du lämnar mej helt ensam. trots alla dina löften om att det a l d r i g skulle hända.


hur var det du sa nu igen?


-jag kommer aldrig att lessna på dej, du är det bästa som har hänt mej.


du lämnar mej för att du vill vara ensam. försäkrar mej om att det har ingenting med mej att göra. du behöver bara vara ifred.

jag köper det.


nu sitter jag här med familjen, vänner och trygghet flera mil ifrån mej.

mår så dåligt att jag går sönder snart. av att vara  ensam

du är också här. i stockholm.

ensam i din lägenhet tänkte jag.

n e j

du är hos din familj. dom tar hand om dej, och har gjort i en vecka nu.


hur kunde du lämna mej i din ensamhet? den du skulle ha, inte jag.

jag känner mej så arg och sårad.


-sälj lägenheten och flytta hem igen då.


du har då lösningar på allt mrT.

för lite mer än ett år sedan b a d du mej att komma hit.

nu ber du mej att flytta tillbaka.

du vet att jag inte kommer att flytta hem. du vet hur mycket jag älskar mitt jobb.


du visste hela tiden att min mardröm var att bli lämnad här.


nu har du uppfyllt den medans du myser hos pappa.

jag har aldrig känt mej så här sviken i hela mitt liv. med tanke på allt som har hänt i mitt liv och alla som har svikit, så säger det ganska mycket.


nu kommer ångesten.


/trudi




Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards