Happy people have no stories

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Trudi Fryksell - 6 februari 2010 22:03

pratade med mrT nyss.

men han var på viset, så det gick inte så bra.


saknar honom. mest på nätterna. det kommer över mej då hur ensam jag är.

ändå känns det inte lika hopplöst som det gjorde i början.

jag har lagt all min energi på att totalt stäng av. jag vill inte känna mer.


nu får det vara nog.

jag vill bara sova. jobba och sova mej igenom den här sorgen.


/trudi



Av Trudi Fryksell - 6 februari 2010 21:12

sitter och tittar på melodifestivalen nu.

är detta en parodi?

vart är vi på väg? inte till oslo i allafall.


vi kan väl skicka dolph istället? han är ju bättre än alla artister med sin gillette/risen-reklam röst. är han på riktigt? jag är helt fashinerad av honom.

och vilka trix sen! slå sönder is block med en näve går garanterat hem i europa.

underbar.


  


det var verkligen bättre förr.


  


så ser en riktig stjärna ut.


/trudi



Av Trudi Fryksell - 6 februari 2010 18:35

nu har jag fått ännu större anledning att hata att tvätta.

inte nog med att jag blev bestulen på halva min tvätt tid...


när en utav maskinerna var klara så började den om igen. jag var tvungen att stänga av och ta ut dom d y n g sura kläderna.

tack gud för torktummlare och torkskåp.


bara att vänta på att allt skulle torka.

trodde jag.


sista svängen ner, äntligen. öppnar luckan och...

allt var fortfarande blött!


to top it off, kommer en väldigt märklig man in i tvättstugan.

jag förklarar för honom att jag måste torka mina kläder en stund till.

som svar;

-ingen svenska pratar.


vilka härliga grannar jag verkar ha. bra.


jag tog mina blöta kläder och hängde i lägenheten.


vill bara tacka för allt flyt jag haft på senaste tiden. känns bra.


/trudi




/trudi





Av Trudi Fryksell - 6 februari 2010 14:17

idag hade jag tvätt dag inplanerat.

hade väldigt mycket tvätt och alldeles för lite tid.

här får man nämligen bara tvätta i två timmar. men det finns två tvättmaskiner, så det skulle nog gå ändå.

trodde jag.


någon  hade  snott  min  tvätt tid  !    


så nu hinner jag inte tvätta allt. bra start på dagen. verkligen. inte.


tro jag måste ta ett snack med robban så vi kan reda ut det här.

innan det går för långt.


/trudi



Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards