Happy people have no stories

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Trudi Fryksell - 19 februari 2010 21:16

ingenting ligger i mina händer.

det känns som att hela mitt liv styrs av andras handlingar. tillfälligheter förändrar alltid mina planer. förstör för mej.


jag är så trött.

inuti mej skriker och gråter det. men jag kan inte släppa ut. det sitter fast.

jag har panik i kroppen hela tiden.

jag tar tabletter så fort det blir för jobbigt. känslorna hinner inte ut.

men dom är ju ändå kvar.

ser inget ljus, ingen framtid. jag har gått vilse i ett oväder.

det blåser och regnar. det förfryser mej. det är ständigt mörkt.


  


är det ingen som letar efter mej?

märker ni inte att jag är borta?

det ni ser är inte jag. det är bara mitt skal. helt tomt.


ta hem mej.


/trudi


Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards