Happy people have no stories

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Trudi Fryksell - 13 februari 2010 15:15

när man inser att allt verkligen är kört. ger man upp då?

kan man verkligen förstå att det inte finns något hopp kvar?

jag tror inte det.

vi vänder och vrider på situationen för att hitta en lösning. se något typ utav jlus.

vi tappar aldrig hoppet vi slutar aldrig tro.

om vi gjorde det skulle vi sldrig orka.


ni skulle ha blivit dom bästa föräldrarna någonsin. ni är så vackra människor.

ni förtjänade verkligen någon att ge all er kärlek till.

ett barn skulle ha fått ett underbart liv med er.


det är så fruktansvärt frustrerande.


mina tankar är hos er nu.

jag önskar att det fanns något jag kunde göra eller säga för att det ska kännas lite bättre. men det finns det inte.


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards