Happy people have no stories

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Trudi Fryksell - 22 februari 2010 22:56

  


jag är en fjäril och jag ska flyga.

ni kan försöka att hålla fast mej. men jag kommer att komma loss.

ni kan slita bort mina vingar. men dom kommer att växa ut igen.


jag vill inte passa in, jag föddes för att sticka ut.


/trudi





Av Trudi Fryksell - 22 februari 2010 08:23

en ny dag. igen.

jag är så trött att jag inte kan sätta mej ner utan att somna.

kunde inte sova igår. första gången på väldigt länge faktiskt.


nu väntar jobb i elva timmar.

jag hoppas bara att tågen går som vanligt idag.

orkar inte vänta i kylan och sedan pressa sej på ett tåg som går 5 km i timmen. sedan är det bara att hoppas på att man lyckas ta sej av. och att bussarna inte är inställda.

så trött på detta väder nu.


ge mej vår!


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards