Happy people have no stories

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Trudi Fryksell - 14 februari 2010 16:45

varför försvinner inte ilskan?

jag är så förbannad på dej, och vad du har gjort.

när slutar man känna så?


det kokar i mej. jag vill bara ringa dej och skrika. tala om hur mycket jag hatar det du gjort mot mej. att du har satt tillbaka mej i min depression.

du som en gång sa att jag aldrig skulle behöva hamna här igen.


"det ska jag se till"


nu är jag i mitt mörker igen.

jag kan inte släppa det. det går inte.

tankarna håller fast mej, kramar mej tills jag kvävs.

hatet växer i mej och tar snart över.


jag vill släppa detta, tro mej. men jag vet inte hur.

det skriker i mitt huvud, river mej i bröstet och skakar om hela min värld.

jag bryter ihop snart. när som helst nu.


jag känner ingen glädje över något längre. känner mej inte hemma någonstans.

jag är helt vilsen.


/trudi

Av Trudi Fryksell - 14 februari 2010 12:14

den här dagen spenderar jag med någon jag älskar.

någon som funnits vid min sida nästan hela mitt liv.

en person som aldrig skulle svika eller lämna.


jag blev förälskad i dej när jag såg dej första gången.

dagen du föddes.


min syster.


hon har mitt hjärta och jag har hennes. föralltid och förevigt.


  


mina tankar är hos min familj idag. er som jag alltid har älskat.

ni gör mitt liv rikt.


  


/trudi


Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards