Happy people have no stories

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Trudi Fryksell - 4 februari 2010 22:00

ringde min psykolog idag.

känner att jag måste ta tag i det här. även om det är jobbigt så är det nog värt det.

jag måste tro det i allafall. måste tro att det blir bra.

och   jag   måste   vara   stark


idag har det varit en massa strul på jobbet. jag är helt slut.

lite panik över att min chef åker utomlands på söndag och blir borta i tre veckor.

vilket betyder att jag har allt ansvar.

jag gillar ansvar, vet inte om jag orkar med den pressen nu bara.

men jag älskar mitt jobb och vill verkligen visa att jag fixar detta.



nu blir det mys min tös.

det är skönt att du inte har något annat val än att stanna hos mej.  


en magisk natt ger jag alla er som finns hos mej nu.

ni värmer fast ni är långt borta.


/trudi

Av Trudi Fryksell - 4 februari 2010 08:36

ofta när jag får ångest, får jag för mej att jag glömt en massa saker.

viktiga saker som jag måste göra. men helt glömt bort. oftast är det ingenting.

men idag har jag tagit tag i allt som jag kunde komma på.

allt för att minska min panik och stress.


idag väntar jobb hela dagen, vilket är skönt. jag slipper tänka.

meningslöst inlägg. men vad kan man förvänta sej den här tiden? jag är trött.


  


varför går tiden så långsamt?

jag vill ha sommar nu. det är min tid. jag mår aldrig så bra som jag gör då.


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards