Happy people have no stories

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Trudi Fryksell - 27 december 2009 21:34

I hurt myself today,
To see if I'd still feel.
I focus on the pain,
The only thing that's real.
The needle tears a hole,
The old familiar sting;
Try to kill it all away,
But I remember everything.

What have I become,
My sweetest friend?
Everyone I know,
Goes away in the end.
You could have it all,
My empire of dirt.
I will let you down,
I will make you hurt...

I wear this crown of thorns,
Upon my liar's chair,
Full of broken thoughts,
I cannot repair.
Beneath the stains of time,
The feelings disappear.
You are someone else,
I am still right here.

What have I become,
My sweetest friend?
Everyone I know,
Goes away in the end.
And you could have it all,
My empire of dirt,
I will let you down,
I will make you hurt.

If I could start again,
A million miles away,
I would keep myself,
I would find a way.

Av Trudi Fryksell - 27 december 2009 20:45

nu när jag ska bo ensammen har jag funderat på att köpa en mini dator. jobbig har tanken varit. jag fattar ingenting när det kommer till att köpa sånt. det är bara tråkigt. jag köper hellre kläder. slösa pengar på sånt där skrot. nej, inte jag inte.

men idag på lunchen var jag in på expert och skulle titta lite bara.

där var den. det var kärlek vid första ögonkastet. trodde aldrig man kunde bli så fäst vid en liten pryl. jag tänkte att det var ödet och 10 minuter senare var den min. en rosa huawei fick man tydligen på köpet. trevligt att jag äntligen fick veta vad en huawei är. har funderat på det ett tag nu.

min lap top är min bebis! den är så fin och söt. ljusrora och vit. jag är förälskad!

nu ska min lilla älskling få ladda i några timmar, sen ska vi spendera massa tid ihop.  


köpte en ny plattång också. vilket var på tiden eftersom man riskerar att bli skallig av att använda min gamla.

det nya redskapet som ska få mej att inte likna ett fågelbo så mycket är också rosa. jag är inne i en tjejig period.

funderar även på att köpa en rosa soffa att vila min lilla rumpa i.


nu ska jag se om jag hittar nån bra chick flick att mysa lite till. måsta passa på medans min mycket manliga sambo är bortrest.

men frågan är om jag kan slita blicken från min nya kärlek som ligger här brevid.


alla är rosa på insidan


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards