Happy people have no stories

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Trudi Fryksell - 9 december 2009 13:14

kanske vänder det nu.

det känns lite som det.

har kännt så länge nu att allt bara skiter sej hela tiden. allt och alla har varit emot mej. kan det vara min tur nu?

ska jag få min fristad nu? få bygga mej ett eget slott. en alldeles speciell plats som är bara min. ett tryggt ställe.

ett hem.

jag vet att det kommer att bli fruktansvärt jobbigt att bo själv. men jag har ju gjort det förut. jag vet ju hur man gör.

måste ju erkänna att tanken värmer lite. pyssla och fixa till mej själv.

jag behöver inte vara rädd för att bli utslängd. ingen kan säga åt mej när jag gör fel. ingen bestämmer vad jag ska se på tv. ingen säger åt mej att vara tyst. jag kommer inte behöva tassa på tårna längre.

jag kan slappna av. andas. göra som jag vill.

det blir bra. jag känner det.

jag ska köpa en jätte fin säng. en stor. och en soffa.

jag kommer att sakna dej varje dag fina johan. men jag ska klara det här.


jag är ensam men starkar än någon annan.


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards