Happy people have no stories

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Trudi Fryksell - 20 december 2009 13:48

idag är bättre. vaknade tidigt och tog det lugnt bara.

fattar inte att det är jul snart. känner ingen jul stämning alls. men det kommer väl.

åker hem snart. till min fina familj. saknar er varje sekund. ni är mitt allt.

längtar efter all värme ni ger. det ska bli underbart att fira ännu en jul med er.


det känns tråkigt att vara ifrån mr t. men jag är glad att han firar julen med sin underbara mamma och fina syster. hoppas att han kan få lite lugn.


jag hoppas också på lugn. men det är svårt att koppla bort allt.

jag har ritat lite idag. har inte gjort det på evegheter så kände att det var dags. det blev bara trams, men kul ändå.


idag vill jag bara vara.


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards