Happy people have no stories

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Trudi Fryksell - 10 december 2009 19:10

en sak jag skrev tidigare, gjorde en person väldigt upprörd.

det var ju inte min mening.

jag har all respekt i världen för den här personen.

jag skriver allt jag tänker och känner för stunden. jag vet att jag bara borde hålla käften ibland. men det bara kommer.


men seriöst,

är det någon jag hänger ut i min blogg, så är det väl mej själv.


jag är en väldigt öppen person. allt du ser är allt jag är. jag är ärlig. falskhet och lögner finns inte för mej.

jag står för alla misstag jag gjort. alla som känner mej väl, vet om mina brister.

därför blir det fel när jag har att göra med människor som inte är så. jag glömmer att alla inte vill vara öppen och ärlig om allt. vissa vill ha sin mask på sej.

det är självklart upp till var och en.

så jag kan förstå att vissa som läser detta blir upprörda. många är inte vana vid ärlighet. dom förstår inte folk som inte skäms över sina fel.

ni som känner så behöver inte läsa.

jag kommer att fortsätta vara ärlig.

jag kommer aldrig att försöka vara något jag inte är. jag kommer aldrig någonsin att skämmas över att jag är jag.

alla kan inte tycka om mej. jag vill inte det heller.

men dom som valt att göra det, tycker om hela mej.

inte trots, utan på grund av mina brister.


så är jag, bara trudi, en kantstött ängel med skit under naglarna och tovigt hår.


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards