Happy people have no stories

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Trudi Fryksell - 19 februari 2011 22:04

nu är melodifrstivalen äntligen slut, så jag kan sova.

jag tycker att den har blivit så tråkig och utdragen nu för tiden, men måste ändå kolla. kan inte låta bli.


vet fortfarande inte vad jag ska göra imorgon, men jag hittar väl på något.

tråkigare helg får man leta efter.


   blä!


nu, sömn på burk.   

och om grannarna lever om inatt så kommer en väldigt arg liten tjej att banka på deras dörr.


dåligt humör någon?



god natt på er.


  


/trudi






Av Trudi Fryksell - 19 februari 2011 19:49

ledig dag imorgon.

känner redan nu hur det kryper i kroppen. jag får panik. hur ska jag kunna få dagen att gå och försvinna?

alla andra har redan planer.

mrT kommer hem, men han ska hänga med en kompis. angelica är i sundsvall och emelie skulle hjälpa sin mamma med något.

jag då?

jag kommer klättra på väggarna.


  


jag skulle kunna åka till liljeholmen och se om ja hittar någon tavla på gallerix. fick nämligen ett present kort där på julafton.

men det är också tråkigt att göra själv.


jag vet inte jag.

nu tänkte jag se på melodifetivalen. (också tråkigt.)

inte mycket som är bra nu känner jag. blä.


  


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards