Happy people have no stories

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Trudi Fryksell - 13 februari 2011 22:16

min söndagkväll har jag spenderat i telefonen.

jag blir så otroligt rastlös av att bara sitta i soffan, så jag ringer runt till halva telefonboken.

nu har jag haft luren mot örat så länge att det är alldeles ömt och varmt.


jag ringde angelica för att få hjälp med mitt problem. (tidigare inlägg)

så jag tror att jag vet vad jag måste göra.



   trudi   luren


nu har jag ätit min nya medicin i två veckor. (den som jag inte fick upp locket på.)

känner ingen större skillnad än, förutom att jag är mycket piggare, speciellt på nätterna när jag ska sova.

det är ett problem.

jag ska försöka bita ihop och ringa till psykologen imorgon. fast jag känner att jag inte vill ha med dom att göra, efter hur dom behandlade mej sist.

jag har tyvärr inte något annat val.


imorgon ska jag, förutom att ringa psykologen, jobba. mina kunder ska få lite extra mycket kärlek då. det är ju allahjärtansdag.


  


löjlig dag det där egentligen. fula nallar med hjärtan på magen.

hm... någon som är bitter över att hon inte kommer att få en nalle kankse?  

mrT är inte direkt den som köper gosedjur med fina kärleks ord på.


   trudi och mrT?


jag tror att jag måste skicka den här bilden till honom. den är så klockren.


nu ska jag gosa lite med katten, hon har väntat på det ända sen jag kom hem från jobbet.


  


/trudi







Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards