Happy people have no stories

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Trudi Fryksell - 18 februari 2011 08:17

god morgon!


jag somnade 20:44 igår. jätte skönt.

jag vaknade 7:00 och var kände mej helt utvilad.

det är så skönt när jag vaknar tidigt av mej själv. nu kan jag ta det lugnt innan jag ska åka till jobbet.

jag har till och med ätit frukost.  


   riskaka och redbull


någonting jag verkligen inte klarar av, är människor som gnäller hela tiden. jag blir bara trött och nedstämd av det.

jag behöver människor runt mej som ger mej positiv energi.


förut gnällde jag också jätte mycket, allt var fel och allt var jobbigt.

nu har jag insett hur jobbigt det är med gnäll och slutat med det.

jag vill vara en sån där tjej som folk blir glada av.    

även om jag mår piss emellan åt, så blir ingenting bättre av att jag tjatar om det hela tiden.

däremot kanske det blir bättre av att jag omger mej själv med positiv energi.

alltså folk som gör mej glad.

så färdig gnällt i trudis närhet!


  


om du ser någon utan ett leende, ge dom ditt.


nu ska jag göra mej klar för jobb. jag har massvis att göra idag.

på måndag kommer min nya chef, så jag måste förbereda för det.


  


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards