Happy people have no stories

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Trudi Fryksell - 15 februari 2011 16:36

jag blir så trött.

skulle ju till mrT idag. så jag väntade bara på att han skulle sluta jobba.

nu ringde han och sa att det var ju fotboll ikväll, så han ska kanske till en kompis och se matchen. eftersom att han inte har den kanalen.

jag hatar när folk "avbokar" mej.


jag bryter ihop om jag måste sitta hemma hela kvällen.


     


knepigt val.

återstår att se vem som tar hem den här matchen.

må bäste man vinna.


  


/trudi

Av Trudi Fryksell - 15 februari 2011 13:25

jag är så nöjd!

jag tvättade min soffklädsel idag. när jag stoppade in den i maskinen var den grå, gul med lite stänk av brunt, lägg på lite rödvins fläckar också.

nu när jag tog ut den var den krit vit igen.    


heja vanish!


   lita på rosa.


min hyresvärd skulle ju komma idag så jag har stor städat sen klockan 9 imorse.

jag ringde honom för ett tag sedan, han har blivit sjuk. typiskt.

men det är väldigt fint här hemma i alla fall.


nu ska jag klä på soffan.


  


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards