Happy people have no stories

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Trudi Fryksell - 12 januari 2010 22:26

 


                                                  
              trudi-06 


Av Trudi Fryksell - 12 januari 2010 22:00

nu har jag jobbat klart för idag.

imorgon är jag ledig och ska träffa hyresvärden. skönt att det äntligen händer något.

vill bara få det här överstökat känner jag.


jag pratade med mamma idag, som alla andra dagar, vi pratade om när jag var liten.

jag var en normal unge på alla sätt och vis.

väldigt snäll och lugn. jag satt mest och tittade på my little pony filmer, eller ritade.

det var en grej bara...

jag hade en person som bodde i min mage, trodde jag.

gubben i magen.   

han var väldigt bra att ha. han visste saker. han hade koll på allt.

om jag hade glömt något eller tappat bort något, så vände jag mej till honom.

önskar att jag hade honom nu.


ett skratt förlänger livet

sann lycka ger evigt liv


gubben i magen säger... det blir bra trudi.


/trudi  

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards