Happy people have no stories

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Trudi Fryksell - 10 januari 2010 19:27

jag hann med mycket idag.


*packat ur garderoben

*gått johan på nerverna

*skrattade halvt ihjäl mej

*städat ur köket

*panikångest

*packat ur garderoben

*powernap

*dammsugit

*släppt ut en flodvåg med tårar

*skurat

*nästan bränt upp köket

*gått mej själv på nerverna

*sjungit med i johans påhittade låtar

(på påhittad engelska, måste tilläggas.)


bra nu va?


nu njuter jag av mat doften som sprider sej i lilla lyan.

hoppas resten av kvällen inte blir lika händelserik. lite lugn tack.


/trudi 

Av Trudi Fryksell - 10 januari 2010 13:19

har jag städat klart nu?

är jag värd att ta det lugnt i soffan?

är jag helt slut efter allt packande?

ser mitt hem perfekt ut?


nej, jag har inte ens börjat.


men nu så.


  


kvasten i högsta hugg!


/t

Av Trudi Fryksell - 10 januari 2010 09:14

en ny morgon.

jag kan inte förstå att tiden går så fort.

det går fort när man har roligt säger dom, men jag har inte roligt.

jag har förlorat så mycket. dom senaste månaderna har jag inte varit med.

jag är så instängd och fast i mina sorger. jag har ingen ork till något. det känns som att jag missar så mycket.

jag står liksom och trampar bara. jag kommer antagligen att göra det tills vi flyttar ifrån varandra.

då kanske jag kan gå vidare.

även om jag inte vill det. jag vill ju känna för dej.


igår var jag och fikade med min sambos mamma. det var väldigt skönt att komma ut lite. hon är faktiskt en av dom få personer som jag kan prata med. om allt. jag kan vara ärlig och jag får ärlighet tillbaka.

tack ann-catrin  


idag är jag ledig igen. jag tänkte ta tag i stäningen som jag skjutit upp så länge.


inga tårar idag vännen. du är ju så mycket finare när du ler.


  


/trudi






Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards