Happy people have no stories

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Trudi Fryksell - 30 januari 2011 14:28

hittade den här söta bilden från igår, någon vimmel fotograf som har tagit den.


   trött trudi och fina sophie.


nu har jag varit ute och gått, jätte, jätte skönt var det. jag ville inte gå in igen.

var förbi apoteket och skulle be någon hjälpa mej med burken, men det var stängt.  

mrT kommer ikväll så han får försöka. killar gillar ju att göra saker som tjejer inte kan, så då får han chansen att känna sej stark och manlig. om han får upp den.

jag har handlat mat också. potatis och lax blir det.  

vet inte hur man lagar lax så det får mrT göra.


nu ska jag ta en lång dusch.


  


/trudi

Av Trudi Fryksell - 30 januari 2011 11:58

om kvällen var min?

nej, inte direkt, den var hennes.

om jag går ut med mina kompisar så vill jag vara med dom, inte lämna dom.


det var kul ända tills jag blev lämnad i alla fall.

det var ändå jätte skönt att komma hem. jag tog med täcket till soffan, satte på alice i underlandet och tvär somnade.

vaknade idag av att solen lyste på mej.   


jag har fortfarande inte fått upp den där burken med min nya medicin. så jag tänkte traska iväg till apoteket och be dom hjälpa mej.


ikväll ska jag laga mat till mej och min middags/tvätt gest, mrT.


    fin trudi. (igår) inte riktigt lika fräsh idag. 


nu ska jag ut i solen! (till solariet... haha.)


  


/trudi


Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards