Happy people have no stories

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Trudi Fryksell - 22 juli 2010 20:32

det är bra nu.

det räcker nu.


nu ska vi bli vänner.


jag har bråkat med dej så länge jag kan minnas. varit tvungen att stå ut med dej. försökt att göra mej av med dej, men inte lyckats.

jag har skrikit åt dej, skadat dej och hatat dej av hela mitt hjärta.

du är det vidrigaste jag vet. du är totalt värdelös i mina ögon.


när jag hör folk säga bra saker om dej, vill jag spy. dom fattar verkligen inte hur misslyckad du är.

det är det bara jag som vet. det är bara jag som har sett det.


nu ska vi alltså bli vänner.

jag ska tvinga mej själv att acceptera dej. försöka förstå dej. lära mej att älska dej.

älska dej för allt du är.


  


det kommer att bli svårt. du är ju totalt galen och hopplös och omöjlig och alldeles alldeles underbar.


jag måste bara inse det.


puss


/trudi




Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards