Happy people have no stories

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Trudi Fryksell - 15 juli 2010 20:15

jag har så tråkigt idag, jag vill krypa ur mitt eget skinn.

jag har haft folk omkring mej hela tiden, men nu är det bara jag och mina knäppa tankar.


har än så länge haft en underbar semester. massa sol, underbara människor, och mängder med vin!

livet har lekt. jag och min emelie fungerar så bra ihop. vi är som samma person. känner mej halv nu när hon är i kalmar.


så här tråkigt har jag.


  


försöker göra en knut på mej själv framrör datorn.


  


vad är det för fel på mej?


  


fösöker agera groda och hoppas på puss från prinsen.


  


schtekarn.


tillbaka till lite seriöst då.


har ju gjort mitt test hos hampus nu. på tisdag ska jag tillbaka och få min diagnos.

blandade känslor över det. jag vill ju inte ha en personlighetsstörning, men om jag nu har det så kan dom ge mej rätt hjälp, och jag kan äntligen bli frisk.


har varit en sväng i bolläs och hälsat på min kusin och gudson. det var jätte mysigt. vi tittade på min kusins blivande bebis i magen.

så jag ska få en liten guddotter.  


hann svänga förbi mrT och hämta lite saker också. kom fram till en sak. vi kan inte vara kompisar i alla fall. 

det var trevligt och se hur han bor, och att han  verkar  ha det bra.  

fin som alltid.


sen har jag mest bara varit ute på en massa galej med min emelie.


i helgen får jag fin besök. ska bli skönt att slippa vara ensammen hela helgen. kan li ett bra avslut på den här semestern.


på måndag börjar allvaret igen.


puss


/trudi




Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards