Happy people have no stories

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Trudi Fryksell - 30 juni 2010 22:14

nu har jag varit där. hos min underbara psykolog, hampus.

det kändes så bra. han fattar verkligen.

han tror att jag kommer att bli bra, då tror jag också det.

på måndag ska jag tillbaka igen, för att göra ett test. han vill se om jag lider av en personlighetsstörning, borderline.


om det är så, så kan jag äntligen få hjälp.


igår kom mina två tjejer hem. paris och emelie. mina hjärtan.

jag och emelie firade det genom att göra slut på 3! liter vin. helt sanslöst, men väldigt mysigt.


bjuder på årets bästa bild.


  


jag och alex på väg upp på höbalarna, som han sen tappade ner mej från.

klockren bild.


nu har jag lämnat in min iPhone på lagning. saknar den så det gör ont i själen.

så jag är nu fast med en gammal ericsson i två veckor.

jag känner mej totalt handikappad utan iPhone. dagens i-lands problem.

stackars, stackars mej.


jag har träffat någon som gör mej glad. väldigt glad.   

vill inte säga mer eller hoppas mer. jag har kul bara. väldigt kul.


sen har jag mrT i bakhuvudet hela tiden, men han vill nog ingenting nu. allra minst ha med mej att göra. sorgligt men sant. jag hoppas bara att han mår bra. det är han värd. punkt slut!


nedräkning tills hampus igen nu då. längtar, längtar.


  


puss


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards