Happy people have no stories

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Trudi Fryksell - 27 juni 2010 23:25

nu är jag hemma igen efter en händelserik helg i sundsvall.

jag vet att jag är 25, men efter helgen så kan man undra om jag inte är 18 ändå.


snabb genom gång:


jag har gått visle i skogen, gjort cirkus konster på en stig av ren uttråkning, jag har druckit vin direkt ur påsen från bag in boxen, klättrat upp på en höbal, blivit tappad från en höbal, hamnat i catfight, fylleringt minst en person, sagt att jag aldrig mer ska dricka, blivit uppraggad av en 18-åring, tappat min iphone ner för en trappa, kastat min iphone i backen av ilska över att jag tappade den, blivit runtburen i en påse, smugglat ut cider från krogen och återigen lovat mej själv att aldrig mera dricka.


25 sa vi va?


   frågan om alltså...


det var i alla fall en underbar helg. jag har haft så roligt.

det bästa var att träffa hela min fina familj. det är så sällan vi alla är samlade nu för tiden, så dom stunderna är värda guld.


   bra gener?


vackraste familjen jag sett i alla fall.


  


nu är det bara en liten dag kvar till hampus. (psykologen). det känns så bra. jag behöver det nu mer än någonsin.


imorgon väntar 13 timmar på jobbet och första rea dagen. det ska bli kul faktiskt. om jag lyckas somna bara.


puss


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards