Happy people have no stories

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Trudi Fryksell - 17 juni 2010 22:26

det är så mycket jag saknar just nu. jag känner bara en ända stor saknad och längtan efter något.

något mer, något större och något bättre.

jag vill så mycket, men det händer ingenting. jag står kvar här och trampar i min lilla ruta som jag skapat.


någon sa en gång;


 "allt du vill ha kommer till dej, när du är redo för det."

 

men jag har brist på samma sak som hon som gav mej dom här orden...


tålamod.

 

så ge mej! ge mej nu!


    mera grek   


idag var en lång dag på jobbet. började tidigt och var ruskigt trött. så trött som bara jag kan vara, jag kan inte ens få fram ord klockan 6 på morgonen.

UGH, låter det bara.

på vägen hem somnade jag på bussen.

sömnbrist? nej, nej inte jag inte.


jag är nämligen en sån människa som inte behöver nödvändigheter. sånt som sömn, vatten, lediga dagar eller mat. jag klarar mej så fint ändå. 

nej, faktiskt så börjar jag känna mej lite som en zombie. kroppen fungerar automatiskt, men mina huvudet sover.


ska försöka få lill kroppen i säng nu.


puss


/trudi



Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards