Happy people have no stories

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Trudi Fryksell - 1 april 2010 09:06

nu så.

har inte haft någon ork att skriva. mitt huvud är fullt av jobb.

ibland fåt jag hjärtklappning och blir snurrig av all stress. samtidigt tycker jag att det är helt underbart kul.

hur det nu går ihop.


på lördag åker jag hem. till mitt sundsvall. min familj.

ska försöka hinna med att träffa lite kompisar också. dom måste ju tro att jag hatar dom. men det gör jag inte. jag älskar er  


jag har haft det lite små jobbigt nu. vet inte vad det är. känner mej låg bara.

känns som att jag inte räcker till. jag duger inte. så jag blir förbannad på mej själv hela tiden.

sen har jag hela tiden en känsla av att jag har glömt något. det ger mej ångest.

hoppas att det bara är en svacka, att det vänder snart.

jag orkar inte må dåligt mer. huvudet orkar men inte kroppen.


   her eyes don´t lie.


off to work.


puss


/trudi

Presentation

Att inte vara någon annan än sej själv, i en värld som dag och natt gör allt för att förvandla dej till alla andra. Innebär att utkämpa den största kamp en människa kan utkämpa. Och aldrig sluta slåss.

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards